Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка P1320 2,4 jtd -малко помощ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Грешка P1320 2,4 jtd -малко помощ

    Днес при температура 0 градуса паля обичайно без проблем но обичайно изгасващата червена дюзичка на таблото продължи да "грей" в червено. Пoкарах малко и взе да примигва и след това изгасна, но по-късно през деня пак светна и сега вече това е перманентното и състояние. Закачих я на Fiat ECU Scan и излезе тази грешка.
    Датчик колянов вал ако не се лъжа? Колата си върви съвсем нормално, НЕ гасне, Не придърпва и т.н. Обаче мотора звучи различно, като голф 3 tdi
    Та ако съм отгатнал правилно грешката, до какво води неработата на тоя датчик? Налага ли се незабавната му смяна или мога да покарам още няколко дена така? Какви са и има ли странични ефекти за мотора, и въобще малко за този датчик какво точно прави и сега по някакви default стойности ли работи?
    Мерси предварително
    П.С Сега видях че е възможно да излиза тая грешка и при неправилно зацепен ангренаж, да ама моя ангренаж е на 20-25 хил км и до сега е нямало проблем а не е пипан..
    Attached Files
    Last edited by ReLeFNIQ; d.m.y г., 22:21.
    AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
    Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
    AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

  • #2
    Точно грешка в синхронизацията. Демек дефектен датчик на разпределителния вал или превъртял/недобре зацепен ремък. Датчика може да прескача (губи импулс). Първо провери ремъка как е. После се ориентирай към датчика. Той служи за да се определят началото на фазите на впръскване. За това ти работи като голф (сервизен режим)
    Last edited by oem; d.m.y г., 22:30.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Благодаря за уточненията, колега. Предполагам не е проблем да карам така още 30-40 км?
      AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
      Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
      AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

      Comment


      • #4
        Аааа не знам Ти си решаваш.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          прегледай ангренажната шайба на коляновият вал

          Comment


          • #6
            Баш послушай чичката шпонката да не се е счупила.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              И по-добре въобще не я карай, докато не ти видят ангренажа, че клапаните ти идват на една идея разстояние от челата на буталата

              Гледам, че се спряга разпределителния вал по-горе, но, ако не греша, грешката е обобщена за датчиците на колянов и разпределителен (то си и го пише на снимката) и обикновено проблемът излиза в този на разпределителния, а симптомите са далеч от описаните.
              Мисля, че има много мъдрост, логика (и опит) в думите на голямата риба
              Last edited by trustworthy; d.m.y г., 08:16.
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #8
                Замери си датчика на коленовия вал - трябва да е м-у 850 и 870 ома. Ако е извън тези граници, проблема е в него. Ако не най добре е да се провери ангренажа и състоянието на шпонката на ангренажното колело на коляновия вал. Да е от датчика на разпределителния вал е много малко вероятно.
                sigpic
                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                Comment


                • #9
                  Така Ужасът е огромен Най-лошото възможно естествено... Коляновия вал е износен + ролката която се захваща за него... Вследвие на луфт някакъв. Предположенията са недобре затегнат болт. Това по данни на Алфа сервиза Варна..
                  AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                  Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                  AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                    Така Ужасът е огромен Най-лошото възможно естествено... Коляновия вал е износен + ролката която се захваща за него... Вследвие на луфт някакъв. Предположенията са недобре затегнат болт. Това по данни на Алфа сервиза Варна..

                    Въпросът е кой го е разхлабвал че да не е добре затегнт?!?
                    Имам чисто ново ангренажно колело ( оригинално неразпечатано ) - ако ти потребе, свиркай.
                    sigpic
                    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                      Така Ужасът е огромен Най-лошото възможно естествено... Коляновия вал е износен + ролката която се захваща за него... Вследвие на луфт някакъв. Предположенията са недобре затегнат болт. Това по данни на Алфа сервиза Варна..
                      Може би проблема се крие в не сменена на време демпферна шайба!

                      Comment


                      • #12
                        А тоя EGR мапера ли му разказа така играта, че пише грешка?
                        Last edited by oem; d.m.y г., 10:18.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Хаха , просто е затапен
                          AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                          Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                          AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                            Хаха , просто е затапен
                            Не са хубави тея работи.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Може ли един въпрос малко е глупав, но видях, че споменавате FiatECUScan въпросът ми е как да свържа компа към колата Alfa 156 и от къде мога да намеря кабел . Благодаря предварително

                              Comment

                              Working...
                              X